Samtale med Blaugrane .....

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Samtale med Blaugrane .....

Indlæg  Molin on Søn jan 29, 2012 4:58 am

LÆSES nedefra og op......:

så må du skrive hvad du mener

Molin 23.01.2012 22:20:43

ja på forum....

blaugrana 23.01.2012 22:18:22

Molin 23.01.2012 22:07:41

Jeg er ikke blevet siet fra nogen ally, jeg stoppede selv med at spille ogame for en periode og det kan Anger Fuse bekræfte er jeg sikker på og ham handler i jo deu med så spørg selv da han også var i HEAD dengang.
Han er ikke blevet udsat for noget fra nogens side, ikke siden han og LCM duellerede og det var før min tid i dette uni.

Molin 23.01.2012 22:17:40

hvor er det nu lige du har læst det.....???

blaugrana 23.01.2012 22:16:20

du skriver jo at du ved ALT om hvad han er blevet udsat for.. det må jo betyde at du har haft adgang til hans pm indbakke, hvilket jeg tvivler ret meget på :-)

Molin 23.01.2012 22:15:05

og...?? hvad har det med mig at gøre...??

blaugrana 23.01.2012 22:14:15

det MÅ du jo have, siden du kan udtale dig om hvad der er blevet skrevet til Spacey.. jeg har set de pm's da han bad mig sitte hans konto

Molin 23.01.2012 22:13:03

Jeg har ikke haft adgang til en skid og sendte dig da mit mobil nr og det bevidner vel bare jeg ikke er komplet idiot men kun at jeg troede det bedste i folk....................

blaugrana 23.01.2012 22:10:23

det er ellers ikke hvad jeg har fået fortalt af ham der burde vide det. Grundlæggeren af HEAD. men for en god ordens skyld, så får jeg det lige bekræftet :-)

det lyder lidt skræmmende at du har tilsyneladende haft adgang til alle PM's, der er blevet sendt i dette uni :O

Molin 23.01.2012 22:07:41

Jeg er ikke blevet siet fra nogen ally, jeg stoppede selv med at spille ogame for en periode og det kan Anger Fuse bekræfte er jeg sikker på og ham handler i jo deu med så spørg selv da han også var i HEAD dengang.
Han er ikke blevet udsat for noget fra nogens side, ikke siden han og LCM duellerede og det var før min tid i dette uni.

blaugrana 23.01.2012 21:53:05

Jeg snakkede med Mr IQ mens han spillede herinde, og han kunne ikke huske dig som mere end et midlertidigt medlem, der blev siet fra :-)

og nu har jeg fulgt hele den debat lidt fra sidelinien, og jeg synes nu at han har behersket sig ret meget når man tænker på hvad han er blevet udsat for fra jeres side :-)

Molin 23.01.2012 21:37:54

Det er muligt i selv tror på det men for det første var jeg og andre fra TOR i HEAD i mindst et årstid, du kan jo spørge Anger Fuse som også var der dengang og jeg kender irl. Min flåde er også skabt ved at nakke stort set alt i dette uni og beviserne ligger på forum. Men det kan ikke bort forklare hans negativitet og NedLaden tone han altid skriver med og det eneste jeg har skrevet på foru om og også via PMs herinde i spillet, Jeg hader ikke jer fra NL på nogen måde overhovedet men kun måden han skriver på som om han er Kongen selv, hvis han som andre bare lagde de apporter ind uden altid at være så NedLaden ville det være kanon og i også skriver positive kommentare til hits der er gode i stedet for at sidde og rygklappe hinanden for hits der sux i forhold til andre der er 100 gange bedre men ikke en fra NL der har lavet det....Dette er kun et spil men nogle fra NL opføre sig som om det er rigtig krig og pisker en stemning ..... ville bare håbe på en bedre tone da vi bare er nogle almindelige mennesker der bare spiller et spil....... håbede vi to kunne have lavet aks sammen og dermed vist begge sider at det ikke er idioter på den anden side men bare flinke mennesker....

blaugrana 23.01.2012 20:08:21

det kan man måske sige.. men da han kom til uniet havde han ingen flåde. den imponerende flåde blev opbygget ved at nakke stort set hele universet. og som jeg forstår det, er du kun gået ram forbi fordi du vist har været i HEAD i et par uger engang for længe siden :-)

Molin 23.01.2012 18:58:29

haha... er sku ligeglad men det var dig der ophævede IAP og ikke mig.... jeg kan henvise til de første 10 steder hvor Spacey fyre lort af om andre spillere og her snakker vi ikke DFS men bare spillere i almindelighed, Det er fint med skills men der findes andre spillere der kan spille end ham, han har havde bare den største flåde og var bare så høj røvet mere er der ikke i det, han må virkelig have en lille pik da han bruger ogame som potensforlænger.....

blaugrana 23.01.2012 18:54:32

jeg smider lidt deut på den måne.. så kan du også prale med at du har taget noget fra mig :-)[i]

Molin

Antal indlæg: 6

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen